søndag 12. september 2010

Skole innlegg!

Hei! (Dette innlegget skulle vært publisert for lenge siden, men har ligget i utkast)


Da er jeg på skolen igjenn og jeg sitter i norsken og hører på musikk. Det har vært en vedig bra uke hittil! I forrige uke var det første gang på dans, det var utrolig gøy. På skolen har det egentlig vært ganske digg. Ikke for mye lekser, så ikke noe stress. Så det har blitt mye venner. Elsker mine venner<3 Uten dem hadde jeg... Kjedet meg! Haha :P


I dag har vi hatt naturfag i første time, da hadde vi om diabetes 1 og diabetes 2. Så da skulle vi ha noen test personer som ikke skulle spise frokost, men spise rugbrød eller corn flakes på skolen. Og jeg var en av dem! Jeg meldte meg frivillig da. Man skulle stikke noen få stikk i fingeren for å teste blodet eller noe. Jeg trodde at det skulle være vondt, men man kjente det nesten ikke! :D


Forresten så ble ipoden min ødelgat for litt siden! Jippi! Men fikk ny på grunn av garanti eller noe.
Så det var jo digg da<3 Har drukket 1000 liter te eller noe! Har så vondt i halsen.


Er det noen som forresten vet hvorfor det kommer sånn stort avsnitt når jeg bare har trykket inn ett?
Har problemer.... Hehe :P

- Mr. Lollsesen.

2 kommentarer: