fredag 27. august 2010

I dag! :P

Hei!


I dag har det vært en bra dag. Vi sluttet halv 2 på skolen i dag, digg!


På skolen i dag tok vi klassebilde og portrett bilde :S Klassebilde gikk greit, men portrett bilde...  Jaja<3 Jeg overlever! Etter skolen dro jeg til en vennine som er veldig kul! Vi spiste pizza og koste oss <3


Jeg må jo forresten skrive om en av bestevenninene mine da. lol-mclollipop!! Hun er BEST! <3Jeg er veldig glad i henne <3 (www.lol-mclollipop.blogspot.com)


Snakkes! :D
Haha! Husker du Lollipop? <3

                                                                 
                                                                 - Mr. Lollesen.

5 kommentarer:

  1. Du er supermagaultrakuuuuuuuuul!!!!

    SvarSlett
  2. Haha!!! TAKK TAKK! <3 Men du er supermegaduperuperkuuuuuuuuuuul!! :P

    SvarSlett
  3. serr? :D 5 stykker gikk inn på min blogg pga dette innlegget :) <3 haha :P

    SvarSlett