lørdag 4. desember 2010

4. Desember!

Hei alle sammen!

Lenge siden jeg har blogget nå, jeg vet det Walnuti. Som dere sikkert ser, så har jeg fått ny header! Bildene er fra(som vanlig) weheartit.com. Jeg anbefaler den siden, den er utrolig bra! Og den som har laget headeren er den peneste, nemmlig... WALNUTI! Som dere ser er en hun utrolig kreativ. Jeg vil bare si tusen takk til henne fordi hun alltid hjelper meg og er så snill mot meg.

Som dere ser på overskriften er det jo 4. desember. Yey! Nå kommer julen. Jeg får det nesten ikke inn i hodet, jeg føler liksom fortsatt at det er november. Så det betyr at jeg heller ikke har fått meg til å kjøpe noen julegaver ennå, så jeg sliter litt. Har liksom ikke fått den ordentlige jule stemningen inn i kroppen. Så etterpå skal jeg laste ned mange julesanger inn på ipoden min, så skal jeg virkelig få julestemningen inn! Også må jeg jo rydde... JIPPI! Not...

I dag skal jeg ha danse forestilling med Bajazz! Det er utrolig koselig. Sammen med mine søte venner LollipopJordbæretSkolejenta og kanskje Littleb. Jeg elsker danseforestillingene våre, de er så koselige! I dag er det på Rud, i aulaen. Kl 16:00? Jeg husker ikke helt. Jeg haddde en danseforestilling i går, og skal ha en i morgen også.

Forresten! Julekalender og månetoppen(selv om jul i blåfjell er best) rocker! Haha! Digger det. Det er en av tingene jeg faktisk får litt julestemning fra. Jeg fikk et skrapelodd og en sjokolade i dag. Men det var bare lillesøsteren min som vant penger da.

Hvordan kalender har dere?

Blogges!

- Mr.Lollesen <3

2 kommentarer:

  1. DU. ER. SØT. SNILL. VAKKER. PENEST. BEST! <3<3 Kjeeempe glad i deg <3v :D Lykke til på forestilling <3

    SvarSlett
  2. Nawiii! <3 Tusen takk søta <3 Digger deg!

    SvarSlett