tirsdag 16. november 2010

Fyrverkeri faktisk!

Hei alle sammen <3

Nå sitter jeg hjemme og øver på en naturfags prøve som vi skal ha i morgen. Livet mitt har blitt bedre, og jeg ser lyset. Neida, haha! Dagen etter "duste dagen" gikk alt mye bedre. Når jeg kom hjem fra den slitsomme skolen, kom mamma ut av bilen med begge gitarene mine. Hun hadde vært på en musikk butikk og skiftet strenger og stemt den. Gjett om jeg ble glad, siden vi snart skal ha musikkprøve. Som sagt sitter jeg hjemme å øver, skolen er slitsom, det er mye press på oss og mye prøver. Hvordan skal det da gå i tiende klasse neste år? Selv om det er mange prøver og stress får vi bare holde motet oppe og være positive! Her er det jeg skal øve til de neste dagene:

- Natrufagsprøve, i morgen.
- Gym prøve, i morgen.
- Samfunnsfags prøve, neste uke.
- Engelsk presentasjon, neste uke?
- Mattetentamen, neste uke.
- Gitar prøve, en eller annen gang.
- Spanks prøve, okei da det er lenge til, 4. Desember.

Jaja:P Selv om det sikkert komme flere prøver også, så får vi bare være positive. Forresten! Når jeg nå satt å gjorde lekser/facebook, så hørte jeg plutselig fyrverkeri! Er ikke det LITT tidlig? Haha, det var sikkert bare noen som hadde det gøy. Fikk litt mer julestemning da <3


Som vanlig: //.weheartit.com

Men nå må jeg øve mer! Snakkes<3

- Mr.Lollesen<3

4 kommentarer:

  1. Du må blogge mer! <3 Jeg gikk tilbake i arkivet, og serr: Du er så syk flink til å blogge nå! Gla i dæ<33 Ha, ikke fjortis og jeg vet det :P

    SvarSlett
  2. Haha!! Takk takk! <3 Mener du dette? :P Du er ikke fjortisa, bare kjempe fjortiZZ! Glad i dæ og! <3

    SvarSlett
  3. JA! HEEELT ÆRLIG OG SERR <333 Oi.. glemte noe.. zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz<333XDXD

    SvarSlett
  4. Hahahahah!!!! YEEEY! <3 <3 Thank u thank u! <333333333333333333333333333333

    SvarSlett