torsdag 26. august 2010

Første innlegg!

Jeg går i 9.klasse og skal skrive litt om dette skoleåret!



Det jeg gleder meg mest til i dette skoleåret er vel... hm.... Det blir jo veldig gøy med mat og helse da! Første året med det. Selv om vi bare har hatt teori til nå da... Det blir nok litt mer morsomt når vi skal lage mat. Også skal vi jo kanskje ha film prosjekt! :D Det blir jo gøy! Ja, det er kanskje det jeg gleder meg mest til i dette året. Det jeg gruer meg litt til er vel matte... Matte er jeg ikke god til. Hehe:P Og de nasjonale prøvene. De blir jeg ganske stresset av:S



Nå skal vi jo snart til Oscarsborg på neste fredag da. Det blir jo gøy! Vi tar båten dit, og det tar en og en halv time!



Jeg skal nok bli bedre i matte i år forresten. :P Det er mitt store mål! hehe!



- Mr. Lollesen

2 kommentarer:

  1. jeg digger deg mr. lollesen!!!!!!!!!!!
    men det er 3 ting!: 1. du er syykt god i matte så ikke prøv deg;-)
    2. du trenger ikk bruke så mange hjerter og tegn...
    3. du er best og du eier<3<3

    SvarSlett
  2. Haha!!! Digger deg og grisen!!
    1. Jeg er ikke så god i matte, hvertfall ikke så god som deg!
    2. jeg bruker ikke så mange hjerter og tegn...
    Uansett er det kuuuult!! haha :P
    (er dette kanskje kult: Hei.)
    3. Takk søta!

    SvarSlett