torsdag 26. august 2010

Hvorfor mr. Lollesen?

Hei!

Ja, nå er jeg hjemme og tenkte å skrive et ordentlig innlegg! For mitt første innlegg var på skolen, og vi måtte skrive om det som stod på tavlen. Og i tillegg ble jeg ganske stresset fordi jeg hadde ganske dårlig tid til slutt.


Hvertfall!  Dere lurer kanskje på hvorfor mr. Lollesen? Jo! For det første så fikk vi ikke lov til å hete vårt egentlig navn siden dette har noe med skolen å gjøre. Og det var egentlig bare sånn at når jeg snakket med en venn av meg så sier vi ofte lol. Så bare sa jeg plutselig mr. Lollesen! Egentlig helt random! :P

Som dere kanskje har skjønt så er dette en skoleblogg hvor vi skriver oppgaver som vi får av læreren, men jeg kommer jo ikke bare til å ha skole innlegg! Litt andre innlegg også <3

Forresten! Når vi var på skolen i dag så sa læreren vår at jeg ligner på hunden som du ser på bilde!
Haha! Morsomt <3


Nå sitter jeg hjemme og skal snart på dans. Håper dere vil lese bloggen min videre!


                                                                   - Mr. Lollesen.

3 kommentarer:

  1. JEG ER DEN VENNEN<3

    og da du sa: Mr Lollesen sa jeg: Lol McLollipop!

    SvarSlett
  2. Det var en sykt kul blogg!! Jeg må nok skrive litt annet enn skoleting, for ellers blir den syykt kjedelig.. haha:P love you forever!! <33333

    SvarSlett
  3. Åee! Søt du er<3
    Bloggen din er ikke kjedelig:P
    Love u Forever 2! <3

    SvarSlett