mandag 1. november 2010

Halloween! :D

Jadda, i går var det Halloween som sikkert alle vet. Jeg var sammen med fem veldig kule venner. Vi hadde det utrolig gøy, og lo nesten hele tiden. Vi spiste masse pizza og godteri. Etter at vi hadde kost oss og spist litt skulle vi se på film, Paranormal Activity het den. Vi trodde at den skulle være helt grei, og egentlig ikke noe skummel, men der tok vi feil... Den var utrolig skummel! Det syntes ihvertfall vi som satt der nede i kjelleren og så på, jeg fikk ikke sove før langt på natt etterpå.Var skikkelig redd for å få mareritt! Tragisk, jeg vet... Jeg har ihvertfall ikke tenkt til å se toeren, den kommer snart på kino. Du ser coveret på den og eneren nedenfor, men for de som liker å ikke få sove og skvette... Se den! Den er egentlig veldig bra, hvis man ikke er så innmari redd da.



Hele filmen handler egentlig om at de bor i et hus, sammen. Og i det huset har det skjedd litt merkelige ting i det siste. Jenta, som du ser på coveret, har en teori at det kanskje kan være et spøkelse. De får en mann til å komme å se på huset, og han sier at det ikke er et spøkelse, men en demon... De bestemmer seg for å filme alt som skjer, å ha kameraet på natten sånn at de kan se alt. Hver natt skjer det flere og flere forferdelige ting, og de blir bare skumlere og skumlere. Fra at døren beveger seg, til skriking, skritt og ufoklarige ting.



Ser den ikke utrolig skummel ut?

Jaja, jeg får prøve å tenkte på noe annet, men det blir jo ikke så mye bedre det heller. Fordi, om noen dager, tre faktisk, skal vi ha engelsk tentamen. Og så blir det jo mattetentamen og norsktentamen. Egentlig vil jeg bare ha jul! Det er så utrolig koselig med snø, pepperkaker, peis og ja... Alt er bare så utrolig koselig! Men denne julen har en venninne av meg "funnet på" noe utrolig smart. Istedenfor å kjøpe tusen gaver til venninnene dine som du bruker utrolig mye penger på, så skal vi heller dra på en resturant og spise sammen og snakke. Det er jo egentlig en utrolig koselig og bra ide!

Skal prøve å blogge litt mer! Snakkes.

- Mr. Lollesen <3

4 kommentarer:

  1. Den. Filmen. Er. SKUMMEL! :D

    sykt bra å da, egentlig!<3

    SvarSlett
  2. JAA!! Ikke sant? Den er egentlig veldig bra men... Tor ikke jeg tørr å se toeren:S

    SvarSlett
  3. Du er syyykt flink til å blogge du å da! <3 OPP MED SEVTILLITEN! :D

    Sykt smart tips forresten... hvem fant på den ? <3 :D

    SvarSlett
  4. Takk takk <3 <3 Haha:P www.skolejenta.blogspot.com sin idee!! <3 <3
    Hun er kjempe kul!!

    SvarSlett