onsdag 3. november 2010

Syk...

Hei alle sammen!
Nå har jeg faktisk blitt flinkere til å skrive innlegg, men overskriften sier vell alt om hvorfor jeg skriver nå.

Jo, Jeg har fritids... Har jo sittet hjemme hele dagen, unntagent når jeg var hos legen da. For i går etter skolen begynte jeg plutselig å bli veldig kald. Selv om jeg hadde på meg: tøfler, bukse, topp, genser, napapiri og dyne. Så jeg gikk og la meg, og fikk selvfølgelig feber og begynte å kaste opp. Heldige meg! Så i dag har jeg jo vært hjemme fra skolen, og vært hos legen. Måtte jo selvfølgelig dra helt fra Bekkestua til Bærum sykehus for å ta røntgen og blodprøve. Men siden jeg er så lykkefugl så hadde jo selvfølgelig blødprøverommet stengt. Så i morgen tidlig må jeg tidlig opp for å dra til legen for å ta blodprøve, alene... Så jeg kommer ikke på skolen i morgen. Det positive er jo at jeg slipper engelsk tentamen, det negative er at jeg må ta den en annen gang.

Men, nå følte jeg meg veldig negativ, så nå må jeg jo skirve om noe positivt! Det er to veldig gode venner av meg som spurte hvordan det gikk med meg i dag, og jeg ble veldig glad for det. Så jeg tenkte jeg skulle skrive litt om de.

Den enes blogg heter www.walnuti.bloggspot.com, og hun er utrolig flink til å skrive. Denne bloggen burde dere gå inn på, den er kjempe koselig. Jeg bli sikkelig glad av å lese den. Hun er en utrolig snill og omtenksom person som jeg er veldig glad i. For eksempel i dag så snakket jeg med henne på facebook og hun spurte masse om hvordan det gikk med meg, om hva jeg hadde gjort i dag, og at hun ville at jeg skulle bli frisk. Det kaller jeg søtt det <3

Den andre bloggen heter www.aage-lover.blogspot.com, hun er en utrolig god venn som jeg deler alt med. Det er utrolig koselig å være med henne, og hun bryr seg om hva jeg sier og lytter på hva jeg har å si. Jeg elsker folk som faktisk lytter til hva du sier og svarer, istedenfor og bare sitte der og pille på neglene. Det er jo derfor jeg egentlig er så glad i alle vennene mine, de er så utrolig snille og omtenksomme.

www.wehearti.com

Den er så søt!


Vi snakkes!

- Mr. Lollesen <3

3 kommentarer:

  1. Så søt du er!! <3<3 Kjempe glad i deg ! :D <3 Be better soon <3<3!!

    SvarSlett
  2. Søta mi!! <3 <3 Det var veldig søtt det du sa om meg, og det gjelder selfølgelig for deg også! <3 Love you forever bestevenn!! <3 <3 :D

    SvarSlett